خدمات پس از ورود به مونترال – تورنتو کانادا

خدمات پس از ورود به مونترال و تورنتو کانادا

 به عنوان یک تازه وارد ممکن است ندانید که باید در بدو ورود به کانادا چه کإرهایی انجام دهید و یا موقع ورود به کجا بروید. ما تمامی کارهای اداری شما را در چند روز انجام خواهیم داد. حتی قبل از ورود شما به کانادا خانه شما را با تأیید و سلیقه شخصی خود شما برأی هر مدت که بخواهید با بهترین هزینه اجاره خواهیم کرد. تا در بدو ورود نگران هزینه های سنگین هتل و هتل آپارتمان ها نباشید.

با خدمات ما می توانید از إتلاف وقت و پول خود جلوگیری کرده و مهمترین نکته این که “از درد سرهای حاصل از اشتباهات ناشئ از کمبود دانش نسبت به قوانین کشور قانون مداری همچون کانادا ” جلوگیری نمایید. که بعدها و به مرور زمان متوجه خواهید شد با بهره گیری از خدمات ما تا چه حد به وأم ها ی اعتباری و هزینه های أتی خود کمک کرده أید.

جربیات تمامی مهاجران تازه وارد مؤید این نظر است که در اختیار داشتن مشاورو راهنمایی کاردان و صادق در بدو ورود تا چه حد ارزشمند بوده و تا چه اندازه در یافتن مسیر صحیح و ادامه درست راه مؤثراست. ایران کبک با در اختیارداشتن بهترین امکانات و با کادری مجرب و کارآزموده آماده است در این مرحله نیز یاورتان باشد. خدمات مهاجران تازه وارد مواردی از قبیل:

استقبال در فرودگاه 

به محض ورود به کانادا, نماینده ما شما را تا محل اقامت همراهی نموده و اطلاعات لازم بخصوص درمورد سیستم حمل و نقل و همچنین نقشه شهر را در اختیارشما قرار خواهد داد. شما می توانید با ارائه شماره پرواز خود به ما از این سرویس بهره مند شوید.

 مسکن

 بزرگترین دغدغه افراد تازه وارد، داشتن محلی مناسب برای سکونت و زندگی است. از آنجا که تعیین چنین محلی  پیش از ورود به کانادا ضروری است، ایران کبک بخشی از خدمات خود را به تهیه محل سکونت موقت یا دائم برای این افراد اختصاص داده است تا بخش بزرگی از نگرانی آنان بدینوسیله رفع شود. ما می توانیم شما را در یافتن مسکن موقت جهت اقامت در نخستین روزهای ورود و یا محل سکونت دائمی پس از شناخت کامل از شهر و برآورد میزان بودجه خود، همراهی کنیم.

بهداشت و درمان

پس از در یافت شماره بیمه تامین اجتماعی و تثبیت محل سکونت جهت دریافت بیمه درمانی مربوط به استان محل اقامت شما اقدام خواهیم کرد. مدت زمانی را که باید منتظر باشید تا کارت بیمه درمانی شما صادر شود بسته به استان متفاوت است. این زمان بطور متوسط حدود سه ماه پس از ورود شما به کانادا طول میکشد بنابر این خرید بیمه درمانی خصوصی در کشور مبداء و یا در کانادا بسیار حیاتی است. با تماس با ما ازاین خدمات ما بهره مند شوید.

بیمه درمانی خصوصی

از آنجائیکه مهاجران در بدو ورود تحت پوشش بیمه دولتی قرار نمی گیرند، خرید بیمه درمانی خصوصی برای تمام افراد خانواده موجب آرامش خاطر است. ما می توانیم در رابطه با انتخاب شرکت بیمه معتبر با نرخها و خدمات مناسب به شما کمکهای بسیاری بکنیم.

گواهینامه رانندگی

گواهینامه رانندگی اغلب کشورها در کانادا فاقد ارزش می باشند و این ضرورت اخذ گواهینامه رانندگی کانادایی را موجب می شود. ما شما را در اخذ گواهینامه رانندگی چه در مرحله امتحان کتبی و چه در امتحان عملی یاری نموده و به شما کمک می کنیم تا اولین کارت شناسایی عکسدار کانادایی خود را بدست آورید.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

نحوه درخواست بسته :

شما بایستی حداقل یک ماه قبل از سفر اطلاعات خود را از طریق info@iranquebec.ir در میان بگذارید تا در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس گرفته شود.

لیست قیمت پکیج خدمات پس از ورود به کبک: دانلود کنید

WhatsApp WhatsApp us